6 Mayıs 2015 Çarşamba

RACHEL CORRİE SÖZLERİ

1979-2003

 Daima hatırlayacağız...

  • Zulüm bizdense ben bizden değilim.

  • Filistinde şahit olduğum tek şey insanların sistematik olarak yaşam mücadelesini yıpratma faaliyetiydi.

  • Yine dans etmek,arkadaşlarımla şakalaşmak istiyorum ama filistindeki kanın durmasını da istiyorum.

  • Aslolan Onur.

  • Ben diğer çocuklar için burdayım çünkü onları önemsiyorum.

  • İnsanlığın en zor koşullar altında bile nazik,cesur,cömert,güzel ve güçlü olabileceğini gösterebilen herkesten ilham almalıyız.

  • Okumak,konferanslara gitmek,belgesel izlemek ya da anlatılanları dinlemek beni filistindeki gerçekliğe hazırlamamıştı.

  • Rüyam,fakirlere bir şans verebilmek.

  • Benim için Ariel Şaron şiddete yatırım yapan birisidir.Gülünç olan ise benim ülkemin onu barış adamı olarak göstermesi.

  • Kelimelere çok önem verdiğimi bilirsin.

1 yorum: