15 Nisan 2015 Çarşamba

SINIRLARIMIZ

            Gelin bugün hep beraber,gecenin bu saatinde
-biraz aptalca biliyorum-
 ama dertleşelim diyorum.
Yapabildiklerimizi,yapamadıklarımızı,ulaşabildiklerimizi,ne kadar 
tutuna bildiğimizi,sabrımızı,inancımızı,güvenimizi,
konumumuzu,amacımızı,sorunlarımızı,
şarkılarımızı,siyasetimizi kısacası sahip olduğumuz ya da olmadığımız,basit dahi olsa bizi ilgilendiren  her şeyi sorgulayalım.

Neden diye soracak olursan 
sınırlarımızı bilmek için derim.
Aklımıza gelebilecek her şey kullanımımıza,psikolojimize paralel olarak bizi sınırlayabilir.
İşte hayattaki bütün yaşadığımız ve gördüğümüz olumsuz hareketleri kazanca dönüştürmeliyiz .
Ne olursa olsun ben buradayım diye bilelim.
Dünyamızı,ülkemizi değiştirmek istiyorsak buna KENDİMİZDEN
başlayalım.
 Üniversitelerimizi dolduran memur kafalardan olmayalım.
Sorun,sınır tanımayan hangi alan olduğunun önemi yok 
ülkemize çağ atlatalım.

İnan kardeşim ben bugün üniversite okuyan biri olarak 
söylüyorum yeni tek bir şey öğrenmedim.
Kendimi başarılı,özgür veya özgün hissetmiyorum.
'kendinden başla' meselesi çok önemli.
Yani aynı bilgiyi depola-sat taktiği ile çalışan üniversiteler
sana bana ne verebilir.
Şu an neredeysen hemen işe koyul ve yapmak istediğini yap
ta ki sınırsızlığın sınırına kadar.
Kardeşim kendine iyi bak demeden önce
şunu söylemek isterim

'Zincirlerimizi kıralım kendimizi aşalım'.



İYİ GÜNLER.



                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder