29 Nisan 2015 Çarşamba

HAZIR CEVAP DÜKKANI


Bazen susmak gerekir derler doğru 
ya iyi konuş ortamı yenile
ya sus laf dayağı yeme

Seç al laf dükkanı


Fransız yazar G. Sand,
karşısına çıkan dilenciye para verince,bunu az bulan kadın
-bu kadarcık parayı ne yapayım? diye söylenmiş.
Yazar sakin bir şekilde cevap vermiş:
-Saklayınız efendim önünüze ilk çıkan dilenciye verirsiniz.

.............................

-Doktor,beni morga mı götürüyorsunuz?
-Tabi
-Neden,ben daha ölmedim ki!
-Biz de daha gelmedik ki

........................

Adam eve zil zurna sarhoş girer ve,karısına bakarak:
-Ne kadar çirkin olduğunu biliyormusun?
-Sende pis bir sarhoşsun diyince kadın.
Adam
-iyi de benim ki sabaha geçecek. 
.........................

Rüyasını Nazmi Acar'a anlatan genç:
-Sevgilimi rüyamda gördüm kendisine evlenme teklifi ediyordum.
sizce neye işarettir üstadım?
Acar,anında cevabı vermiş:
-Uyanma zamanının geldiğine.

..........................

Gazetede,azrail bügün yine can aldı manşetini okuyan Said Turhan:
-Mal alacak değil ya.


görüşürük..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder